tisdag 19 juni 2012

Nu är jag trött på dessa minimonster



Jag ryser när jag ser den här bilden!
Och ännu mera när jag ser dem i verkligheten.
Jag har fästing-fobi helt klart!
I onsdags så fick jag plocka bort en bakom örat på Junia.
Brrrrrr

Så i går släpade jag med mig alla 3 barnen till Aros vaccin &
tog den första vaccin sprutan på TBE.
Om en månad är det dags för nästa.Tjejerna var jätteduktiga.
Efter sprutan var tagen gick vi alla 4 tjejer till Zetterlunds Leksaker.
Tjejerna fick alla välja ut ett paket med tatueringar.
Sedan var sprutan glömd :-)

Synd bara att man inte kan vaccinera sig mot Borelia oxå!!

1 kommentar:

Cajsa och Ozzy sa...

Hej!=) tack för påhälsningen=)
Men fy för fästingarn!! har oxå fobi, men ja plockar dem från djuren iaf, tänker inte utan bara gör! Usch för dom iaf! gör ingen nytta i världen då inte ens nått djur äter dom!
Hoppas ni hade de kanon i Spanien!! Visst är de fint!!
Hojta till när stolen är till salu så kommer vi på stört haha =)
Kram