fredag 15 juni 2012

Shopping på REA

I går så åkte jag & min kollega & vän Carolina ner till hamnen för äta lunch.
Efter lunch kom vi på att vi skulle kika in på Tullhuset.
Det visade sig att det var rea-tider där....
Så det blev några saker inköpta.

En tunika från Love for ever & en blus från Odd Molly.
(bilderna är lånade från respektive märkes hemsida)





Toppen från Odd Molly är nu den 4:e jag har av samma modell...
Gillar den! Nu blev den i rosa & jag har blivit väldigt "rosa" den senaste tiden.
Men ingen knallig rosa uta bara mildare varianter.




Annars så drar vi till Järvsö efter jobbet i dag!
M ska åka Moutain bike down hill med sina polare i morgon.
Så jag, barnen & de andra tjejerna & barnen får roa oss själva.
Kasnke blir det en sväng på Järvsö zoo.
Missade det när vi var där i höstas eftersom jag låg däckad i feber.

Eftersom vi inte kommer fira våra traditionella midsommar i Tappebo med detta gäng
så ska vi ha lite "midsommar firade" tillsammans på lördagskvällen.
Vi ( fam .Christersons) har fixat allt som ska läggas på grillen &
 jag ska baka en Pavlova tårta eller två till efterrätt.
Det blir färska Jordgubbar & blåbärpå tårtan.

Inga kommentarer: