måndag 21 januari 2013

Sol

I går sken solen så mysigt ute & temperaturen steg till strax under nollstrecket.
Passade då på att få ta mig en promenad. Gick 5.5 km.
Känns skönt att komma ut & röra på mig.

Söndagen började inte så bra. Junia vaknade med 39.2 i feber.
Sååå trist! Hade hoppas på en skön dag för familjen men någon rolig aktivitet/utflykt.
Jag fick min promenad & sedan stack Markus, Alina & Minea i väg.
De åkte i väg för att åka skridsko på Mälaren.
Junia kröp ner i sängen& sov & jag satte mig på altanen i solen.
Det var jättevarmt & skönt!!








Passade på att tjuväta lite godis när jag satt där ute :-)




I helgen har vi käkat choklad cup cakes till fikat!
Åhhh de är så goda....
Nu är alla slut så snart är det dax att baka nya!
Det är Leilas Choklad cup cakes med choklad frosting som jag gör!!




Nu hoppas jag på att Junia vakna feberfir i dag! Vill inte ha fler sjukdom hemma.
Går rumt & är lite smått rädd för att magsjuka ska komma till oss snart.
Den har slagit till på andra ställen i stan.......



Inga kommentarer: