söndag 6 januari 2013

Sjukstuga

Jaha här hemma är det sjukstuga! Alinas feber är nu bara 37.5 men den är inte helt borta. I går bara någon timme efter jag & Minea kom hem från ett barnkalas så hade Minea 37.9. När Markus la sig i går kväll hade hon 39.1. Och samma var det nu på morgonen!

Vid frukostbordet klagade Junia på att hon hade lite ont i huvudet & vips hade hon 37.9. Bara väntar på att hennes feber ska gå upp till 39!!!

Tog även feber på mig själv & den visade kring 38. Känner mig bara trött & slö men inte jättesjuk.

Det är ju så mycket jag hade tänkt passa på att göra när jag varit hemma & ledig men jag har inte haft någon ork alls :-(
Hade tänkt jag skulle bädda rent sängarna i dag i alla fall. Får se om det blir gjort...

Barnen leker en massa fast de är sjuka (Minea har fått Alvedon).

Markus stack i väg för att åka lite skridskor på Mälaren!!