söndag 3 mars 2013

Framtidsplaner

I dag släpade jag med hela familjen på en villavisning på Blåsbo! Huset tycker jag har en superbra planlösning för oss men huset behöver en massa renovering. Alla badrum (3) var under all kritik!!
Markus är inte sugen på att börja om med ett nytt renoveringsobjekt!! Lite trist för huset har otrolig potential.... X antal miljoner kronor senare...

Så det är nog utbyggnad som gäller för oss! Känner att det börjar bli dax att ligga på om detta nu! Det känns som huset krymper för varje dag!!!

Annars så bakade jag lite bröd här på eftermiddagen. Som vi hade till middagen. Markus lagade lasange!!

Snart är det dax för söndagsefterrätten som blir glass, chokladpudding & grädde.
(samma som förra veckan ja jag vet men nu är kartongen slut!!)






4 kommentarer:

Ida sa...

Om ni har en sisådär 29 miljoner pengar över, finns ett fint ställe här:
http://www.booli.se/bostad/gard/vastra+bodarna/bryngenas+slott/1355080/maklare

Ida sa...

Natten efter det här blogginlägget, drömde jag att ni flyttade till det här huset. Hälsa M att det kanske är ett tecken??

Satu/ Me & My Baby Dolls sa...

Roligt med visning, mindre roligt med prislappen ;-)
Hur bor ni nu?Hur många rum och hur stort?Kram

Anna sa...

Det ska jag göra Ida!!!
:-)