tisdag 19 mars 2013

Tillbaka i verkligheten

Då är man tillbaka i verkligheten igen då!
Med en massa måsten!
Ekorrhjulet snurrar för fullt.


Har lagt upp den här bilden på som bakgrund på min jobbdator!
Så kan jag sitta & drömma mig tillbaka till fjällen & ledighet!

I går hade jag möte hela dagen på jobbet (9-16).
Innan kl 9 hann jag bara plocka i ordning allt på kontoret efter renoveringen.
Kontoret har fått nytt golv & nymålde väggar.
Så 2 veckor var jag utlokaliserad på annat ställe.

Efter jobbet var det dans med tjejerna på dansverkstan.
I går verkade det tycka det var kul att både åka till dansen & efter de hade dansat!!
Framgång!!!

I dag ska vi åka hem till min kompis Åsa & hennes barn efter jobb/dagis/skola.
OM inget barn blir sjuk under dagen. Det har hänt förr.
När det är 6 barn som ska träffas så är chansen ganska stor att en lyckas bli sjuk...
Ska hämta barnen 1 h tidigare från dagis/skola så vi hinner få en låååång date.


Inga kommentarer: