söndag 10 mars 2013

Ledighet

Än så länge är det ju bara helg men nu har ändå våran vintersemester börjat! Sitter u soffan hos mina svärföräldrar i Vikarbyn. Kom hit i går eftermiddag. Efter lunch drar vi vidare mot Idre & FJÄLLEN!!

Solen skiner här i dag så jag hoppas verkligen att vi får det lika fint väder i Idrefjäll.

I går förmiddag hann jag göra lite hemma innan vi packade in oss i bilen mot Vikarbyn. Skulle hälsat på min mormor på förmiddagen i Borlänge men pga att hon varit ganska sjuk fick vi ställa in.
Tiden tillbringade jag i stället i köket hemma. Gjorde rent i några kökslådor. Slängde en massa gamla barnplastbestick. De var ganska slitna efter en massa gnagande barntänder.
Hann även göra en ny omgång cake pops! Den här gången lyckades jag sååå mycket bättre & jag hade bra fina pinnar den här gången. Papperssugrör från Lagerhaus.









Inga kommentarer: