lördag 3 december 2011

Dassdörren

En bild från tidigare i år.
Dassdörren från insidan!
Ja dassdörren på landet för här hemma har vi inget dass!!
Det är dörren man sitter & tittar på under tiden liksom....
Fick ett infall att jag skulle fotografera den & det blev en fin bild tycker jag.
Men i verkligheten har den lite mera färg.
Jag har dock blivit lätt förtjust i att göra alla bilder lite lätta grå




Sitter nu och hänger vid dator & funderar på om jag inte skulle sova i stället.
Har haft middag med vänner här hemma men de har nu gått hem.
Det blir inte så sena tillställningar när man har barn.
I alla fall inte om båda familjerna har barn.
Det är i alla fall alltid trevligt med middag i vänners sällskap!!! 





1 kommentar:

Ebbelajsa sa...

Tänk att en dass dörr kan bli så fin på bild.
Länge sedan jag var in och kikade i din blogg. Duktiga du bakar fina tårtor syr fina mössor ja allt vad du nu gör. Kram