söndag 25 december 2011

Snap shots from Julafton

Så var julafton 2011 förbi.
Dagen sprang i väg.

Vi var hemma på vår gatan med min pappa, min mamma & mammas man Göran.
Vi hade en mysig dag & kväll.
Började dagen men grötfrukost.
Kokade tomtegröt för ett kompani.
Pappa kom över & åt frukost med oss.

Tjejerna fick ett varsist paket under granen på morgoen.
Alla paketen innehöll Pussel så de hade att göra en bra stund.



Efter pusslen så ritade de.



Mamma & Göran kom lite senare på förmiddagen & fick lite gröt & skinkmacka.
Sedan var det fika strax innan Kalle.




Hade dukat med de klassika Nittsjöduken svärmor vävt & Nittsjö porslin!!

Efter Kalle fixades julmiddagen.
Efter middagen kom tomten & alla julklapparna!!
Helt vilda tjejer hade jag här hemma då......







Även jag fick några julklappar & jag ser väl rätt nöjd ut eller??




I dag har jag haft 3 små söta Desigualtjejer här hemma!
Julklappar från Moster Lotta med familj!!




Inga kommentarer: