fredag 23 december 2011

Ett par stövlar till

Blev så besviken i går då jag äntligen var ner på stan & provade
en tunika för att se om jag kunde ha en viss storleken.
Hade sett den till halva priset på nätet.
Storleken passade fin fint men när jag kom hem så var tunikan slut på nätet.
Blev nu lite snål & ville inte köpa den på fullt pris då jag kunde fått den för hälften.

Detta ledde till att jag började fundera på att köpa ett par
halvhöga stövlar i Kamelfärgat skinn i stället.
Har under några månader nu gått & insett att jag behöver (vill ha) ett par.

Så i dag var jag ner på stan på lunchen för en lunchdate med min vän Marie & då passade jag på....
Det blev ett par halvhöga stövlar från Bianco.
Ett par "Low Hardy Boot".
Årets julklapp till mig själv.........
Så här ser det ut!





Tror de kommer sitta fint till ett par jeans!!

Ha en bra dag för dopparedagen!!




Inga kommentarer: