onsdag 7 december 2011

Köpstopp!!

Måste sätta köpstopp på mig!
Har handlat massor med kläder till mig & tjejerna.
Vi behöver inte mer nu.

Råkade ramla in på HM:s hemsida när de hade REA så det blev en massa saker.
Handlade för flera tusen.
En del av sakerna kommer barnen få i julklapp men inte allt.
HM:s kläder tycker jag är så bra till barnen att ha till dagis. De är inte så dyra & det finns en hel del fint.
Så då kan de va fina på dagis & mamma behöver inte oj:a sig när kläderna blir smutsiga eller trasiga.
När de är på dagis så kan vad som helst hända med kläderna känns det som.
Kläder försvinner, tröjor, mössor vantar, strumpor & solhatt har försvunnit för oss!
Det blir tuschpenne-färg på dem som inte går bort!
De råkar klippa i tröjan eller klänningen.
De lägger hela ärmen i tallriken med ketchup eller köttfärssås.
Det är lek-deg, gegga, sand & osv. på dem! 

You name it, it has happened!!

Köpte dessa jackor till dem för 99 kr/st, cerise till Junia & svart till Alina & Minea. Så har man någon ren jacka att ta på dem när man är hemma på helgen & ska till affären eller liknade.



Köpte några luvtrörjor som det ska få i julklapp av morfar för 79:90 kr/st.




Köpte 3 likadana klänningar (ej på REA) som de ska få i julklapp av mig & Markus.
Är så kär i dem & skulle gärna ha en likadan själv!!




Men det hamande oxå en de kläder i korgen till mig som ej var pår REA....
Typ den här tröjan & klänningen!
Så fina tycker jag!!







Bilderna är lånade från HM:s hemsida!


Även en massa annat klickades hem men allt orkar jag inte visa här & ni orkar väl inte läsa...




1 kommentar:

Ebbelajsa sa...

Jag som också tycker att vi och barnen har nog kläder men efter att ha kikat in i din blogg måste jag genast kika in på HM och shoppa lite. Det var mycket fint du shoppat.
Kram