onsdag 7 december 2011

Mobilkamera

Hade tidigare en Nokia N8 på jobbet & kameran i den var väldigt bra faktisk.
Men allt annat med den mobilen var inte bra...helt värdelös.
Fick en Samsung Galaxy Ace i stället förra veckan.
Så i helgen ville jag prova & se hur kameran var i den nya mobilen.
Junia var inte alls så intresserad av att posera för mig.....
Eller vad tycker ni???



Vet inte än vad jag tycker om kameran men nog verkar det som Nokian var bättre...
Fast jag har väl inte mobilen för att ta kort antar jag!
Borde va bättre på att använda våra kameror i stället men det är oftast mobilen man har till hands.
Men en sak som är säker är att kameran i min iphone 4 är sämst!!

Så detta i en tidningen här om dagen & var bara tvungen att ta ett kort på det & dela med mig...
Hoppas ni förstår vilken mening som jag hakade upp mig på!





  Annars så har jag börjat att fixa alla julklappar.
I förrgår så fixade jag totalt 9 st & i går 8 st!
Men det känns dom om det är en lång väg kvar än....

Inga kommentarer: