fredag 17 augusti 2012

Torsdag

Tänk vad dagarna går fort. Nu är det fredag igen & snart helg.
I går så tog maken ena bilen & stack upp till fjälls för att vandra lite över helgen.
Kvar hemma blev jag, tjejerna & mormor.

Jag jobbade en full dag i går (som vanligt), sedan var det bara att åka hem & laga mat till
barnen & min mamma. Själv fick jag vänta med att äta eftersom jag skulle ut & sprina med fina Frida.
Det blev 5 km i Rocklunda spåret. Nästa löpardate är på söndag.
Då ska vi försöka springa milen igen.

Efter löpningen så var det bara att snabbt kasta sig in i duschen & sedan kasta i sig maten.
För vid 19-tiden skulle min fd kollega & vän Inger komma & plocka lite bär.
Det blev röda, svarta vinbär & krusbär som hon fick plocka. Hallonen är typ slut NU!
Efter det blev det lite te & cup cakes innan det var dax att stopp fialisorna i säng.

Inga kommentarer: