fredag 10 augusti 2012

Sugen på höstkläder

Nu börjar alla höstkläder ramla in i butikerna så smått.
HMs katalogen kom i min brevlåda för några dagar sedan.
Hittade inte så jättemycket kläder som jag blev sugen på men jag hittade dessa kjolar till tjejerna.
Visst är det för söta.









Mitt problem är bara vilken jag ska köpa till dem...
Jag gillar båda varianterna men jag kan sätta en hundring på att alla vill ha den rosarutiga
eller i alla fall Alina & Minea.
Helst skulle jag vilja att de hade en av varje Alina & Minea men det kommer ALDRIG gå tror jag...
Med Junia vet man aldrig. I bland kan hon överraska.
Som med klänningarna från Spanien (A & M hade dem på en bild för något inlägg sedan),
där  fick Junia välja fritt själv mellan 5 färger. 
Hon hade rosa, cerise, aprikos, turkos & vit att välja på & hon valde turkos. 
Och som toppen på moset valde hon rosa & cerise till Alina & Minea.
Så möjligen kanske hon kan tänka sig en grå kjol...

Ska nog visa tjejerna kjolarna & höra vad de tycker!


Inga kommentarer: