fredag 31 augusti 2012

Slappat

I går torsdag tog jag mig en slappar dag!!
Eller kväll i alla fall. Gjorde inget av värde.
Satt i soffan från klockan 18:30 & bara blängde på TV fram till kl 22:00.
Sååå skönt att bara vara!
Men inte känner jag mig piggare i dag. Är lika trött som vanlig.

I dag ska jag ha med en kompis till A & M hem från förskolan.
Hoppas verkligen inte att det spöregnar när vi ska gå hem...

Annars så har jag shoppat lite till mig själv de senaste dagarna.
Två par byxor. De ena bara för att de var roliga & coola.
Priset blev hela 139:- efter avdragen rabatt.
Så livet går inte under om jag bara råkar använda dem en gång...
Frågan är bara när man ska våga vara så cool.
Slänger in en bild på byxerna nedan. Bilden är lånad av Lindex



Köpte även ett par lite dyrare jeasn till mig men jag ahr ingen bild på dem!


I morgon lördag bär det av till Borås. Vi ska på mina barns kusins dop. 
Ja jag har faktisk fått den stora äran tillsammans med min man att bli fadder för den lilla killen!
Lilla Hjalmar!!






Inga kommentarer: