torsdag 2 augusti 2012

Jobbar

Nu är semestern slut & jag jobbar igen.Så det händer inte så mycket hos mig. Jobbar fjärde dagen i dag.
I går åkte Markus & barnen till Älvhyttan då han är hemma med barnen den här veckan.
Jag & Lena åker efter dit i morgon eftermiddag.

I kväll ska jag ner på stan & äta med två vänninor. Vart vi ska är inte spikat än. Det blir vad som faller oss in. Återkommer & berätta vad det blev.  

I går passade jag på att oljade in altanen. Tänkte att det var skönt att göra det när det inte fanns en massa barn hemma som kunde springa över altangolvet innan oljan torkat in.

 I tisdag sprang jag en mil för andra gången i mitt liv. Det gick hur tungt som helst & jag var hur trött som helst när jag kom hem. Var även trött i kroppen i går. I morse var jag ännu tröttare & stelare i kroppen. Antar att kroppen är van att jobba så mycket ( springa 1 mil & olja in altanen) så tätt inpå varandra.


Inga kommentarer: