fredag 10 augusti 2012

Fredag

I dag är det äntligen fredag igen. Räknar ner timmarna tills jobbet är över för dagen.
Jag trivs med mitt jobb det gör jag men jag älskar att vara ledig!!
Och nu när man nyligen haft semester så har man inte riktigt kommit in i jobblunken än...
även om jag snart jobbat 2 hela veckor.

Tog en bild på mig nyss för en av semesterinköpen sitter på mig i dag. 
En Pippitröja. Likadan som mina småtjejer.
Köpte den samtidigt till mig då jag köpte deras. Jag är dock inte lika söt i den som de är i sina... 




I går plockade jag en hallon & svarta vinbär hemma i trädgården.
Det blev mer än 1L hallon & 1.4 kg vinbär.Allt hamnade i frysen.
Hallon hamnar nog i mina morgon smoothies & vinbären gör jag nog sylt av längre fram.
Då vi ätit upp all sylt som vi redan har...

I söndag när jag var ute & sprang med Frida så var det hur tungt som helst & jag fick ont i knäna/benen.
Så jag har bestämt mig för att inte springa den här veckan.
I tisdag blev det en promenad till & från stan från jobbet vid lunchtid. 
I går blev det en 5 km Power walk.  
Lyckades få en medelhastighet på 9 min & 16 s per kilometer. Det blev jag ganska nöjd med.
Hoppas jag hinner kommer ut på någon promenad i morgon lördag i Vikarbyn.
Vi ska ju till Tomteland på dagen så vi får se om jag har någon ork kvar!
Sedan på söndag em/kväll har jag springdate med Frida igen!! 


Ha en skön fredag!!