onsdag 10 oktober 2012

Ännu en dag

Har just landat i soffan! Kl är 20:48! Det är först nu som jag bara är för i kväll! Gick upp kl 6 i morse, stämplade in 06:36 på jobbet & stämplade ut 15:37. Hämtat barn på dagis/fritids, lagat middag,ätit, skrivit inköpslista & varit till Ica Maxi för att handla tillsammans med Junia! Hem packa upp allt! Plockat undan lite här hemma & c
Vips är klockan nästan 21! Ska nu försöka sitta & kolla lite på TV för att varva ner lite innan dusch & sängen!!

Delar med mig av en annan bild på Minea från i tisdags! Efter att jag testat med ett hårspänne i hennes lugg! Det blev mycket bättre! Även om den här bilden inte är den bästa... Men hon är riktigt söt nu i sin nya frisyr tycker jag! Ska försök se om jag kan lyckas ta en bättre bild i morgon eller i helgen!!


3 kommentarer:

Ida sa...

Hon passar jättefint i page!!

Cajsa och Ozzy sa...

GUD vilka fina ögon!!!=)

Anna sa...

ja jag måste hålla med att Minea blev söt i sin nya frisyr!! Och fina stora ögon har hon :-) Men jag är väl inte helt opartisk :-o