tisdag 16 oktober 2012

Tisdag

Så har jag hamnat i soffan igen.
Jobbat en hel dag. När jag kom hem så stod middagen klar på bordet.
Det är så nice att komma hem & inte behöva laga mat! 
Efter maten bakade jag en kanel/äppelkaka i långpanna.
Den ska med till jobbet i morgon för det är jag som är ansvarig för denna onsdags gruppfika! 
Övade lite bokstävermed Alina & Minea innan de kröp i säng. 
La mig då med Junia i hennes säng & hon läste en saga för mig!
Sagan om Agel Gagel & Voffsen Kloffsen! Hon är så duktig min lilla plutta.  

Nu behöver jag bara packa min träningsväska inför lunchträningen i morgon på gymmet med
Carolina sedan har jag gjort vad jag måste för i dag!

Bifogar bilder på kvällens bak & kvällens saga!









3 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

Ok kanske får fundera på galon ändå då. Har varit så tveksam till det då de inte verkar andas så bra. O Filip är väldigt varm av sej ändå, förutom händer o fötter så jar är rädd att han skulle bli jätte varm o svettig.
Vet du om ni har mycket kläder kvar på erat pop från höstkollektionen som reas ut nu?
håller på o jagar ett par grejjer som e slut här.
En röd tröja med blå muddar o en räv på fram o tillhörande byxor som är blå med massa röda rävar på. Lika ett grönt sett med en älg på o tillhörande byxor med massa älgar. En bekant praktiserar på pop i falun så jag har hört med henne oxå. =)

Satu med 4 småttingar och gravid sa...

Vilken energi du har!!!

Cajsa och Ozzy sa...

Du får gärna kika om du vill=) strlk 92 isf=) jaha ni har 2! ojoj, ni kunde skänka en av dom 2 säter hihi