onsdag 3 oktober 2012

Spanska klänningar

I förrgår så råkade jag shoppa lite grann....
Det blev två stycken klänningar från Desigual.
Den ena köpte jag i butik här i stan & den andra klickade jag hem från nätet.
Den klänningen jag köpte på nätet har jag varit sugen på sedan mitten av augusti men
den kom ju aldrig in i butiken här i stan.
Men nu är den inköpt!
Så här ser den ut.


Bilderna är lånade från Tintinstyle.

Den andra klänningen är i svart/grått/rött i samma modell men med ett annat mönster.
Har inte hittat några bra bilder på den.
Båda klänningarna har samma modell dvs som ovan.

Borde ha passat på att köpa kläder på Desigual i Spaninen när jag hälsade på...
Det är billigare i Spanien än här i Sverige.
Om någon undrar så drar jag generellt storlek M.


Vem vet det kanske sitter någon i Spanien som vill handla något åt mig i födelsedagspresent. 
Barnkläder från Desigual skulle oxå uppskattas mycket i present åt barnen.
I julas fick tjejerna varsin Desigualklänning från sin moster med familj!!
Barnen trivdes verkligen i klänningarna.
(hint hint mamma....) 

Inga kommentarer: