fredag 30 november 2012

Årets julkalender till barnen

Så...
Då var äntligen årets julkalender till barnen uppe!
Den består i år av 24 st små paketpåsar. Påsarna sitter upp hängda på
ett snöre med hjälp av klassiska träklädnypor.
Påsarna & snöret är inhanldat på IKEA.
Det var en förpackning med 24 st små påsar.
Det ingick även nr att klistar på varje påse 1-24 men de var inte så fina
så jag köpte nya siffror i guld från Panduro istället.
Nu sitter detta i alla fall uppe inne i Alina & Mineas rum ovanför skrivbordet.







Har ännu inte lagt ner några paket i påsarna.
Vet ej om jag ska lägga paket dirket i alla 24 påsar eller bara fylla på några.
Man vet ju aldrig med tre små busiga tjejer.
Även om jag slagit in allt i små paket oxå...
Vi får se vilket beslut jag tar i kväll....


Gjorde mig en liten jugrupp i tidigare i veckan.
Mossan hade jag kvar från förra året.
Då den är sådan där flamskyddad så torkar ju inte...
Krukan fick jag en julgrupp i förra året av mamma & Göran.
Det lilla hjärtat satt i då.
Det är bara hyacinter i julgruppen. Tre vita klasiska.
Och längst fram tror jag oxå var en vit variant men någon ny typ
där det ska kolla fler mindre hyacintblommor.
Vi får se hur den ser ut när den blommar...



 

Inga kommentarer: