onsdag 14 november 2012

Stress stress stress

Åh vad jag stressar runt just nu. Och jag känner mig stressad oxå.
Maken är i Dubai & jag har min mamma på besök för att hjälpa mig lite.
I morse lyckades jag larma huset när jag gick hemifrån med tjejerna & mamma var kvar inne sovandes...
Ingen bra idé. Så när jag kom till jobbet hade mamma sms:at mig om att hon inte vågade röra sig ur sängen
för att hon hade hört att larmet hade slagits på.
Så det var bara för mig att åka hem igen & larma av....

I går var jag i alla fall till fina Jessica & fick mina naglar fixade.
Det blev grönt  :-)
Jag gillar helt klart grönt inser jag!!!



Det har blivit en liten paus i mitt bloggande för att min app på mobilen som jag ofta
brukar använda säget att jag nåt bild gränsen så den vill inte lägga ut bilder..
Hur sjuttonu kan jag fixa till det??
Så nu blir det inte så mycket bloggande från mobilen :-(

Annars så är det fullt ös på jobbet & hemma.
På lördag blir mina små tjejer 5 år.
De ska få ha kalas. De har bjudit in 12 barn från förskola.
10 st har tackat ja  & en nej & en har inte svarat.
Men med alla mina tjejer så blir det ju i alla fall 13 st barn hemma.
Det räcker mer än väl vill jag lova. Hur ska vi överleva???

På lördag kvällen ska vi fira Alina & Minea med familljen dvs morfar, mormor & moster med familj.
Shit vad jag måste fixa. Ska handla, göra maränger, baka chokladbollar.
Baka tårtbottnar (de ska få varsin lite mindre tårta i år)
Vad sjutton ska jag bjuda på för mat på lördags kvällen?
HJÄLP...jag har ingen fantasi



Inga kommentarer: