torsdag 15 november 2012

Desigualpresenter

På sista tiden har jag shoppat en del kläder från desigual till mig själv.
Nu har jag även handlat 2 tunikor till mina småtjejer.
Alina & Minea ska få dem av morfar i födelsedagspresent på lördag.


Till & med deras pappa gillar Desigual så det måste ju bli en bra present...

Alla 3 tjejer har ju likadana Desigualklänningar som de fick i julklapp förra året av
sin moster med familj. De är perfekta i storlek nu.

Annars ås är i alla fall alla födelsedags presenter till Alina & Minea fixade.
Nu ska bara alla saker till barnkalaset & släktmiddagen fixas.
Ska till ICA Maxi & shoppa i kväll...

Lånade en cykel på jobbet i dag på lunchen & cyklade ner på stan.
Möte upp min mamma som promenerat ner.
Vi åt lunch ihop på Chicco.
Solen skiner ut så det var underbart att komma ut ett kort stund!!

Inga kommentarer: