lördag 9 februari 2013

Dagen i dag

Ligger & vilar lite i sängen! Alina & Minea har varit på kalas hos Linnea från dagis. Markus har gått för att hämta hem dem. Junia är hemma hos sin kompis Jenneli.
Jag har varit & handlat på Ica Maxi. Det var värsta rallybil föret till & från Maxi. På små vägarna var det så vitt att man inte såg skillnad på väg & snödriva...

Ska hämta hem Junia vid 15-tiden. Då ska jag passa på att fika hos dem för Jennelis mamma är min kollega Birgitta :-)
Borde kanske ta mig en liten promenad dit & gå en lite omväg så jag får komma ur lite i dag jag med.

Hör nu att de andra är hemma på tomten & leker i snön.

I kväll ska vi ha min pappa och syrran med familj på middag. De kommer för att fira Junia. De har inte gjort det än...
Men vi blir en mindre skara då syrrans man Thomas ligger i feber & sonen Martin har ont i magen! Allt som allt blir det pappa, syrran & Josefin (barnens kusin) som kommer. Men vi kör på ändå!

Köpte mig en bukett tulpaner i dag! Älskade fina tulpaner!! Ni gör mig glad!!





Inga kommentarer: