söndag 24 februari 2013

I dag

Började morgonen med att baka scones till mig, mina småtjejer & min pappa. Pappa har varit hos mig på besök då Markus åkte med grabbarna till Romme Alpin & Borlänge.
Efter frukost gick jag en timmes promenad medans pappa passade tjejerna. Sedan fixade jag en del saker hemma & vips sa va maken hemma igen.
Lagade korvstroganoff till lunch. I dag blev det även lite efterrätt!! Chokladpudding, glass, grädde & maränger!! Mycket uppskattat av hela familjen.

Efter maten fick jag & tjejerna ut & lekte i snön medans maken gick & la sig för att sova middag. Tydligen så tog grabbresan mycket på krafterna.....

Nu är Markus & tjejerna på simskola & jag har kraschat i soffan. Har tittat på TV sedan de åkte & kommer nog inte göra något annat innan de är hemma igen. Det är skönt att bara få sitta & zappa själv i lugn & ro. Det händer ju inte så ofta!!










Inga kommentarer: