torsdag 21 februari 2013

Shopping

I går kväll fick jag tid för en timmes shopping i Alingsås innan butikerna stängde. Handlade lite kläder till tjejerna på HM för den återbäring jag fått från HM!! Det blev 3 jeansklänningar, en till varje tjej! Sedan blev det en tröja med silverstjärnor på till Junia & ett par marinblå tights oxå till Junia.
Tröjan tänkte jag att Junia skulle kunna ha på sig på fredag när hon ska gå på sitt första disco.

Efter shoppingen hann jag vila på hotellet en halvtimme innan jag & kollegan Daniel skulle möta upp några kollegor från Alingsås på stans pub! Efter ett par öl & en hamburgetallrik återvände jag till hotellet för att få min skönhetssömn....

Om några timmar bär det av hemåt!!

Här kommer en bild på mig på väg ut i Alingsås & en bild på Alingsås by night.



Inga kommentarer: