onsdag 27 februari 2013

Vardag & jobb

Här knallar dagarna på. Snart har halva arbetsveckan gått igen. 
Innan jag vet ordet av är det helg igen.

Lovely

På fredag ska jag på After work med några vänner.
Det är Rydell & Quick på Blue Moon Bar.

På lördag ska hela familjen hem till min vän & kollega Carolina på middag.
Ser fram emot helgen!!!

I måndags så hade jag & barnen besök av min vän Åsa med barn.
Som vanligt som var det ett himla ös hemma då 6 barn leker :-)
Längtar redan till vår nästa date.

Nästa vecka är det dags att börja packa för på lördagen åker vi till Vikarbyn & på söndagen bär det
av till Idrefjäll!! Då får vi vårat "sportlov".
HÄRLIGT!!!

Här kommer bilder på den fina jeanskjolen jag köpte till Junia som hon 
hade när hon gick på sitt första disco!!
Tycker den är så fin.

Bilderna är lånade av KappAhl!




 

Inga kommentarer: