torsdag 28 februari 2013

Provar kamera

Mitt projekt på jobbet köpte in en systemkamera i höstas.
Har inte haft tid att lära mig den alls.
Så i fredags så tog jag med den hem från jobbet för att försöka prova den lite.
Tror ni jag hann göra det??
Glömde bort den..... & vips så var det måndag igen

Hann i alla fall ta några bilder på fredagskvällen då Markus gått med Junia för att lämna henne på discot.
Som ni ser så är det bild på min & Markus middag & ljusen som jag tände för att vi skulle ha lite mysigt.
Det blev bara makropobjektivet som blev testat.
För det var det som satt monterat på kameran....







Hann även få en fin bild på en av orkidéerna som vi har i vårt sovrum.



Kameran kanske får följa med hem den här helgen oxå...
så får vi se om jag har bättre minne & mera tid då.


Inga kommentarer: