tisdag 21 maj 2013

En härlig eftermiddag

Åh vilken härlig eftermiddag det var i går.
Hämtade barnen i vanlig tid från dagis/fritids. Sedan åkte vi hem & va ute nästan enda fram till läggsdags.
Först så hade vi cykelstund ute på gatan.
Sedan åt vi lunch på altanen. Det blev rester, pasta sallad & pizza.
Skönt att slippa laga mat!!

Efter maten lekte tjejerna med sina Pets shops & vatten i solen.
Vår uppblåsbara pool gick sönder förra året & jag ahr inte köpt en ny än...
så jag sprutade vatten på barnen i stället eftersom det var så varmt & skönt.
Glass fick de oxå!!








Efter all lek med vatten sprang tjejerna i väg till några kompisar som bor på gatan.
Där blev det en massa hopp i deras stutsmatta.


Tog bilder på några fina blommor i min ena rabatt. 



Nu börjar till & med äppelträdet att blomma!!
I love it!!


Här kommer en avslutande bild på mig från när jag sitter på uppfarten & kollar på tjejerna när de cyklar!!


Inga kommentarer: