fredag 24 maj 2013

Mera gårdagen

I går så var jag som sagt hemma med alla tjejer.
Minea sov längre än de andra på morgonen. Hon vaknade strax efter kl 8.
Jag smög in & tittade lite på henne när hon sov.
De är så fina mina små busungar.
Och de ser så gosiga ut när de sover.



På kalaset i går blev det premiärbad för 2013 i pool utomhus.
Alla mina tjejer hoppade glatt i. Ja alla andra småtjejer oxå!!
Själv hade jag nog inte hoppat i för sååå varmt var det inte i går.




Här är Alina i full action för att hoppa i.





Och här en glad Junia som just ska spruta vatten på någon...
Visst ser hon lycklig ut!!



Tiden just nu är så vacker. Syrenen blommar.
Häggen blommar & våra äppelträd blommar.
Hur fint är det inte.
Kan inte sluta titta på dem!
Man blir lycklig av alla dessa blommor.




Sist av allt delar jag med mig av en till bild från gårdagens gatukonst.
Gissa om de var smutsiga efter den här aktiviteten.
Alla kläder åkte direkt i tvättkorgen & på med pyjamas för klockan var ganska mycket!


 

Inga kommentarer: