onsdag 22 maj 2013

Just nu

Just nu känns det som mitt jobb går på halvfart.
Jag har det ganska lugnt på jobbet & det gör att jag inte känner mig så produktiv/effektiv.
Hemma finns det massor som jag skulle vilja/bör göra.
I morgon ska jag va hemma med alla barnen för dagis/skola/fritids har utbildningsdag.
Det betyder att allt är stängt för barnen.
På ett sätt känns det skön att va hemma men jag gillar inte att jag har fått lov
att ta ut så mycket vab, flex & arbetstidsförkortning av olika anlednmingar de senaste veckorna.
Det känns som jag hade velat spara dem till lite senare i sommar.

Tog en bild i går på våra syrener som precis börjat blomma.
Hur vackert är det inte med syrener....





Längtar till på tisdag nästa vecka för då ska vi få se det första ritningsförslagen på vår
tilltänka utbyggnad.
Är så spänd på att få se vad det har haft för ideer.
Ett förslag ska bygga på våra egna ideer & ett har de fått spåna fritt men med lite riktlinjer
dvs utifrån de behov vi har.

Innan tisdag är det dock en 40-års fest på lördag!


Inga kommentarer: