onsdag 1 maj 2013

En lugn dag

I dag har varit en lugn dag, 1:à maj! Gick med Alina & Minea hem till sin kompis Linnea. Lämnade dem där vid 11-tiden. Sedan gick jag hem igen. Junia & jag har tillbringat mellan 2-3h på altanen i solen medans make varit & cyklat på Ängsö.
Junia & jag har både fikat & ätit lunch ute.
Efter dessa timmar i solen har vi vilat/gosat i sängen. Jag har hjälpt Junia göra chokladbollar & sedan har jag gjort våffelsmet. Det blir våfflor till middag eftersom vi fick så mycket vispad grädde över från i går!

Nu sitter jag i solen igen på altanen med en Latte. Klockan är 15:30 & jag funderar på om jag snart ska knalla iväg & hämta hem mina två andra små godingar!! Börjar sakna dem nu!!!

Här kommer några bilder från dagen!!
Bland annat på våra rabarber!! Snart kan jag göra rabarberpaj!!











1 kommentar:

Lolle sa...

Hur gott är inte rabarberpaj liksom!! Sjuuukt gott!!