tisdag 7 maj 2013

Lunchshopping

I dag cyklade jag faktiskt till jobbet!
Helt frivilligt! Visst är jag duktig...hela 2.25 km...
Så på lunchen hoppade jag på cykeln & åkte ner till stan.
Målet var satt till Polarn & pyret.
Tjejerna har i flera år haft Windstopperfleece tröjor från Polarn & de har varit super bra.
De kan fortfarande ha sina gamla men de är i minsta laget & man får inte plats mycket under tröjan längre.
Junia ahr fortfarande st.104 och Alina & Minea st. 98 fast de är 116,112 & 108 cm långa typ.
Så i dag köpte jag nya till dem alla 3....



Den rosa är till Junia i storlek 122 & de andra är i storlek 116.
Har tänkt att Minea får grön & Alina turkos.
Men men vi får se hur det blir när det valt....
La även undan en röd i st. 122 i fall Junia inte vill ha rosa.
Hon svajar lite & säger ibland att hon inte gillar rosa.....



2 kommentarer:

Lolle sa...

Fast alla vet ju att man älskar rosa. Innerst inne liksom ;)

Cajsa och Ozzy sa...

Snygga! Hur är årets i modellen? Köpte en orange förra året o den e slimmad typ. Alltså att den sitter tightare över höften så den åker lätt upp. har 92 på 86,5 lång Filip så den e inte för liten. Har en vanlig fleece oxå, en äldre modell o den sitter mycket bättre då den e vidare typ. Men den orange är dock bra mycket snyggare=) Kanske bara är jag som är petig oxå haha